مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 دی 1402 ساعت 15:552024-01-16اقتصادي

بازدید از پروژه های شهر دیشموک و 2 وعده آقای مدیرکل به شهرداری و شهروندان


مدیرکل اموردفتر شهری استانداری در بازدید از خیابانها و معابر شهر دیشموک وعده ای در خصوص ماشین آلات و همچنین ساماندهی دره دیشموک داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از دیشموک؛ مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری کهگیلویه و بویراحمد به منظور بازدید از طرحها و پروژه های شهردای به دیشموک سفر کرد.

  فرزاد بابکان پور در این بازدید پروژه های شهری شهرداری را خوب برآورد کرد و گفت: پارک اسکان با مساحتی حدود 6 هزارمتر مربع با مشارکت بنیاد علوی تاکنون مبلغ ده میلیارد ریال برای احداث آن هزینه شده است که برای تکمیل نیاز به بودجه دارد.

  وی با بیان اینکه این هزینه از محل اعتبارات ارزش افزوده تامین شده است، تصریح کرد: از بودجه ای که از محل ارزش افزوده به استان تخصیص می یابد برای تکمیل پروژه این پارک تامین اعتبار خواهیم کرد تا پروژه تکمیل شود و برای استفاده در اختیار مردم قرار گیرد.

  مدیرکل اموردفتر شهری استانداری در بازدید از خیابانها و معابر شهر دیشموک با بیان اینکه 45 خیابان و کوچه شهر دیشموک به مساحت 35000 متر مربع آسفالت و لکه گیری شده، عنوان کرد: این آسفالت با قیری که به صورت رایگان در اختیار شهرداری قرار گرفت و از محل اعتبارات داخلی شهردای صورت گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید از پروژه های شهر دیشموک و 2 وعده آقای مدیرکل به شهرداری و شهروندان

بازدید از پروژه های شهر دیشموک و 2 وعده آقای مدیرکل به شهرداری و شهروندان