مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 دی 1402 ساعت 22:252024-01-15ورزشي

یادواره 1654 شهیده زن خوزستان در اهواز برگزار می شود


با حضور اقشار مختلف مردم و جمعی زیادی از خانواده های معظم شهدای یادواره 1654 شهیده زن خوزستان در اهواز برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، با حضور اقشار مختلف مردم و جمعی زیادی از خانواده های معظم شهدای یادواره 1654 شهیده زن خوزستان و گرامیداشت مادران قهرمان پرور در اهواز برگزار می شود.

این برنامه روز سه شنبه 26 دی ماه سال 1402 از ساعت 8:30 صبح برگزار می شود که رییس سازمان بسیج جامعه زنان کشور در این برنامه معنوی حضور می یابد.

در یادواره 1654 شهیده زن استان خوزستان و گرامیداشت مادران قهرمان پرور  سردار حسن شاهوارپور فرمانده سپاه حضرت ولی عصر(عج) استان خوزستان نیز حضور می یابد.

یادواره 1654 شهیده زن استان خوزستان و گرامیداشت مادران قهرمان پرور در تالار اجتماعات امام خامنه ای مجتمع فرهنگی ورزشی فجر اهواز واقع در ملی راه، خیابان شهید سیدفخرالدین طباطبایی برگزار خواهد شد.

این یادواره در استقبال از کنگره ملی 24 هزار شهید استان خوزستان برگزار می شود که حاضران یاد و خاطره  1654 شهیده زن این استان را گرامی می دارند.

خوزستان زنان شهیده زیادی را تقدیم به اسلام کرده است که شهیده مریم فرهانیان، شهیده سوسن عبداللهی، شهیده قلمکار بابایی و دخترش شهیده مریم صالحی مورکانی شهیده توران اسکندری، شهیده خیری حسین پور، شهیده زهرا حسونی ز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یادواره 1654 شهیده زن خوزستان در اهواز برگزار می شود

یادواره 1654 شهیده زن خوزستان در اهواز برگزار می شود