مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 دی 1402 ساعت 07:552023-12-28اقتصادي

رشد 78 درصدی صدور پروانه خروج موقت برای کامیون های کشنده از مرز مهران


در 9 ماهه ابتدایی سال جاری، 623 پروانه خروج موقت برای کامیون های کشنده و سایر کالاها صادر شده که رشد 78 درصدی را نشان می دهد.

- میرآقا عبدی سرپرست گمرکات استان ایلام، صبح پنجشنبه 7 دی ماه در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام، گفت: بیش از یک میلیارد و 346 میلیون و 68 هزار دلار انواع کالا از ابتدای امسال تا پایان آذر ماه از طریق مرز بین المللی مهران به عراق و سایر کشورها صادر سده است.

وی افزود: این میزان صادرات کالا از مرز مهران در مدت یاد شده با وزن 2 میلیون و 366 هزار تن، رشد 8 درصدی را نسبت به مدت مشابه سال گذشته نشان می دهد.

سرپرست گمرک استان ایلام، ادامه داد: عمده کالاهای صادراتی از مرز مهران شامل انواع محصولات کشاورزی، مصالح ساختمانی، مصنوعات فلزی، محصولات پلاستیکی، تجهیزات نیروگاهی، میلگرد و فولادی، سرامیک و چینی آلات بهداشتی است.

عبدی خاطرنشان کرد: در 9 ماهه امسال 623 پروانه خروج موقت برای کامیون های کشنده و سایر کالاها صادر شده است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 78 درصد رشد را نشان می دهد.

وی یادآور شد: در این مدت 6 میلیون و 643 هزار نفر از مرز مهران تردد کردند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 34 درصدی رشد را نشان می دهد.

سرپرست گمرکات ایلام همچنین گفت: در راستای مبارزه با قاچاق کالا نیز 50 پرونده کشفیات انواع کالای قاچاق به ارز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد 78 درصدی صدور پروانه خروج موقت برای کامیون های کشنده از مرز مهران

رشد 78 درصدی صدور پروانه خروج موقت برای کامیون های کشنده از مرز مهران