مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 دی 1402 ساعت 11:102024-01-13سياسي

جبهه مقاومت با پشتوانه انقلاب اسلامی مقابل آمریکا قد علم کرده است


رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به نقش مستقیم مشارکت گسترده مردم در صحنه انتخابات در اقتدار نظام اسلامی گفت: امروز جبهه مقاومت با پشتوانه انقلاب اسلامی مقابل آمریکا قد علم کرده است و ما نمی خواهیم این پشتوانه را به راحتی از دست دهیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری صبح امروز شنبه 23 دی ماه در نشست مشترک مدیران حوزه های علمیه و مدیران کل آموزش و پرورش کشور با اعضای دبیرخانه مجلس خبرگان رهبری که در سالن همایش های ساختمان شماره یک خانه معلم قم برگزار شد، اظهار کرد: اظهار کرد: در اسفندماه دو انتخابات سرنوشت ساز داریم.

وی با اشاره به اینکه خانواده معلمین، خانواده بزرگی است، مطرح کرد: معلمان در پیش از انقلاب اسلامی نیز نماد اخلاق، معنویت و اعتماد بوده اند و امروز نیز به برکت انقلاب اسلامی، معلمین تعالی پیدا کرده و به  جایگاه رفیع تری رسیده اند.

رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه با بیان اینکه معلمان همیشه نقشه ها و توطئه های دشمنان را خنثی کرده اند، عنوان کرد: معلمان و مربیان پرورشی نیز نقش اساسی در مدارس دارند و اخلاق و معرفت را به دانش آموزان، یاد می دهند.

وی با اشاره به اینکه حوزویان نیز برای هدایت جامعه نقش آفرین هستند، خاطرنشان کرد: امروز جمع عزیز و بزرگی تشکیل شده است که حرکت بزرگی را آغ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جبهه مقاومت با پشتوانه انقلاب اسلامی مقابل آمریکا قد علم کرده است

جبهه مقاومت با پشتوانه انقلاب اسلامی مقابل آمریکا قد علم کرده است