مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 دی 1402 ساعت 16:352024-01-10سياسي

آهنگ رشد اعتیاد متوقف شد


قائم مقام دبیرکل ستاد مبارزه با موادمخدر با بیان اینکه از سیاست های جدی دولت سیزدهم مردمی سازی امور است، تاکید کرد: تمامی برنامه ها در حوزه های مختلف مبارزه با موادمخدر باید مبتنی بر رویکرد مردمی باشد.

- قائم مقام دبیرکل ستاد مبارزه با موادمخدر با بیان اینکه از سیاست های جدی دولت سیزدهم مردمی سازی امور است، تاکید کرد: تمامی برنامه ها در حوزه های مختلف مبارزه با موادمخدر باید مبتنی بر رویکرد مردمی باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علیرضا کاظمی در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر آذربایجان غربی گفت: 40 هزار کانون یاریگر زندگی با مشارکت فعال دانش آموزان در کشور فعالیت دارند و اقدامات فرهنگی مبتنی بر پیشگیری از اعتیاد را اجرا می کنند.

وی افزود: همچنین در حال حاضر مجمع خیرین یاریگران زندگی در 26 استان کشور راه اندازی شده و بیش از 2 هزار خیر پای کار آمده اند که با همراهی این افراد، سه هزار شغل ثابت در کشور با هدف جلوگیری از بازگشت معتادان بهبودیافته به دام اعتیاد ایجاد شده است.

قائم مقام دبیرکل ستاد افزود: در حوزه مقابله با موادمخدر بالاترین رتبه کشفیات در دنیا را داریم و در حوزه درمان اعتیاد نیز بیش از 9 هزار مرکز درمانی در کشور فعال است و امروز هیچ معتادی نیست که دسترسی به مراکز درمانی نداشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آهنگ رشد اعتیاد متوقف شد

آهنگ رشد اعتیاد متوقف شد