مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 دی 1402 ساعت 15:402024-01-06دانش

انتخاب یک یهودی حامی اسراییل به ریاست موقت دانشگاه هاروارد آمریکا


رییس پیشین دانشگاه هاروارد هفته گذشته در اثر فشارهای گسترده لابی حامی اسراییل مبجرو به استعفا شد و وزیر خارجه اسراییل از برکناری او استقبال کرده و نوشت: - رییس پیشین دانشگاه هاروارد هفته گذشته در اثر فشارهای گسترده لابی حامی اسراییل مبجرو به استعفا شد و وزیر خارجه اسراییل از برکناری او استقبال کرده و نوشت: باید درس عبرتی برای دانشگاه هاروارد باشد.

پس از استعفای رییس پیشین دانشگاه هاروارد آمریکا در اثر فشار شدید لابی حامی اسراییل، یک یهودی حامی اسراییل از سوی هیات امنای این دانشگاه، به عنوان رییس موقت دانشگاه هاروارد منصوب شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازعصرایران، در پی استعفای خانم  کلودین گی رییس پیشین دانشگاه هاروارد آمریکا، دکتر الان گاربر که یک یهودی حامی اسراییل به شمار می رود، به ریاست موقت این دانشگاه انتخاب شده است.

ریاست کلودین گی که نخستین رییس رنگین پوست دانشگاه هاروارد محسوب می شد، 6 ماه بیشتر دوام نیاورد و به اتهام کم کاری و حتی همراهی با اعتراضات ضداسراییلی ماه های اخیر در دانشگاه هاروارد، به همراه روسای 2 دانشگاه دیگر آمریکا از سوی کمیته آموزش کنگره آمریکا احضار و مورد بازجویی قرار گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتخاب یک یهودی حامی اسراییل به ریاست موقت دانشگاه هاروارد آمریکا

انتخاب یک یهودی حامی اسراییل به ریاست موقت دانشگاه هاروارد آمریکا