مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 دی 1402 ساعت 16:552024-01-20بين الملل

روسیه: 320 نظامی اوکراینی در یک روز کشته شدند


وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که در درگیری های شبانه روز گذشته در محور دونتسک 320 نظامی اوکراینی کشته شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، وزارت دفاع روسیه امروز شنبه با انتشار بیانیه ای اعلام کرد که نیروی هوایی و توپخانه ای ارتش روسیه در محور دونتسک 4 ضدحمله ارتش اوکراین را دفع کردند و در این درگیری ها 320 نظامی اوکراینی کشته شدند.

همچنین درباره تحولات 24 ساعت گذشته جنگ اوکراین ساعاتی پیش دفتر نمایندگی جمهوری خلق دونتسک در مرکز مشترک کنترل و هماهنگی (JCCC) مسائل مربوط به جنایات جنگی اوکراین امروز شنبه با انتشار بیانیه ای اعلام کرد که اوکراین طی روز گذشته 10 بار مناطق مسکونی جمهوری خلق دونتسک (DPR) را با 40 پرتابه با کالیبرهای مختلف بمباران کرد.

بنا بر این بیانیه دست کم یک نفر در این بمباران ها زخمی شده است.

جمهوری های دونتسک و لوهانسک و مناطق زاپروژیا و خرسون از 23 تا 27 سپتامبر 2022 (اول تا پنجم مهر 1401) برای پیوستن به روسیه همه پرسی برگزار کردند و اکثریت رای دهندگان با الحاق این مناطق به روسیه موافقت کردند.

رییس جمهور روسیه 24 فوریه (پنجم اسفند 1400) در نطقی تلویزیونی اعلام کرد که در واکنش به درخواست جمهوری های دونباس (دونتسک و لوهانسک) در شرق اوکراین و همچنین به منظور نازی زدایی و غیرنظامی کردن اوکراین ، فرمان آغاز عملیات ویژه نظامی در اوکراین را صاد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روسیه: 320 نظامی اوکراینی در یک روز کشته شدند

روسیه: 320 نظامی اوکراینی در یک روز کشته شدند