مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 دی 1402 ساعت 13:502024-01-10دانش

عضو هیأت علمی دانشگاه شریف جایزه سازمان کنفرانس اسلامی را کسب کرد


دانشیار دانشگاه صنعتی شریف موفق به کسب جایزه مخترع برتر(Best Patent Award 2023) کمیته دائمی همکاری های علمی و فناوری سازمان کنفرانس اسلامی (COMSTECH) شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی وزارت علوم، طبق اعلام کمیته دائمی همکاریی های علمی و فناوری سازمان کنفرانس اسلامی (COMSTECH)، جایزه مخترع برتر (Best Patent Award) در سال 2023 به طور مشترک به سمیه کوهی دانشیار دانشکده مهندسی کامپیوتر و محققی از کشور مراکش تعلق گرفت.

بر اساس این اعلام؛ دو US Patent به همراه 10 مقاله ISI مربوطه، مستخرج از پروژه طراحی و پیاده سازی پردازشگر نوری داده های زیستی باید که با حمایت معاونت پژوهشی دانشگاه در آزمایشگاه OPL دانشکده مهندسی کامپیوتر انجام پذیرفتند.

گفتنی است کمیته دائمی همکاری های علمی و فناوری سازمان کنفرانس اسلامی که به اختصار کامستک COMSTECH نامیده می شود، یکی از راه های رشد و توسعه فناوری و همکاری های بین المللی و منطقه ای کشورها با یکدیگر است.

این کمیته یکی از مراکز فعال در این زمینه است که به منظور افزایش همکاری های علمی و ارتقاء سطوح ارتباطات علمی کشورهای اسلامی تاسیس شده است.

کمیته کامستک با هدف و تاکید بر توسعه آموزش های تکمیلی، سرمایه گذاری در بخش تحقیقات، توجه ویژه به فناوری اطلاعات و مبادله اطلاعات میان کشورهای اسلامی شکل گرفت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عضو هیأت علمی دانشگاه شریف جایزه سازمان کنفرانس اسلامی را کسب کرد

عضو هیأت علمی دانشگاه شریف جایزه سازمان کنفرانس اسلامی را کسب کرد