مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 دی 1402 ساعت 18:502024-01-06اقتصادي

اتحادیه قنادان: قیمت شیرینی شب عید گران نمی شود


علی بهره منددر نشست خبری خود به مناسبت برگزاری گرامیداشت روز ملی قناد، اظهار داشت: مواد اولیه تولید کیک و شیرینی نوسان قیمتی زیادی دارد و نمی توان برای این کالا قیمت گذاری کرد؛ - بنابراین از سازمان صمت تقاضا کردیم تا با عدم نرخ گذاری، رقابت در کیفیت ایجاد شود.

رییس اتحادیه قنادان تهران با بیان ایتکه نرخ گذاری مصوب برای کلیه شیرینی ها برداشته شده است گفت: در صورت ثبات قیمت مواد اولیه نرخ شیرینی برای شب عید تغییری نخواهد داشت.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازتسنیم؛ علی بهره منددر نشست خبری خود به مناسبت برگزاری گرامیداشت روز ملی قناد، اظهار داشت: مواد اولیه تولید کیک و شیرینی نوسان قیمتی زیادی دارد و نمی توان برای این کالا قیمت گذاری کرد؛ بنابراین از سازمان صمت تقاضا کردیم تا با عدم نرخ گذاری، رقابت در کیفیت ایجاد شود.

  رییس اتحادیه صنفی قنادان تهران ادامه داد: تمامی واحدهای قنادی بر اساس درجه بندی و نوع استفاده از مواد اولیه، قیمت شیرینی و کیک را تعیین می کنند، بنابراین هزینه ها، سود متعارف و هزینه مواد اولیه مشخص است و کسی نمی تواند تخلف کند.

  وی تصریح کرد: اتحادیه نیز بر واحدهای تولیدی قنادی و شیرینی پزی نظارت کامل دارد تا قیمتی خارج از عرف نباشد و در صورت مشاهده هرگونه تخلف در صورت عدم تناسب بین قیمت و مواد اولیه مورد استفاده با متخلفا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتحادیه قنادان: قیمت شیرینی شب عید گران نمی شود

اتحادیه قنادان: قیمت شیرینی شب عید گران نمی شود