مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 دی 1402 ساعت 10:002024-01-03سياسي

یادگارهای طلایی زنده یاد کاظمی آشتیانی که همچنان می درخشند


زنده یاد سعید کاظمی آشتیانی بر این باور بود که امروز مؤثریم و فردا اثر؛ آثار و یادگارهای طلایی که امروز و در آستانه هجدهمین سالگرد بنیان گذار پژوهشگاه رویان جهاددانشگاهی و سلول های بنیادی در ایران همچنان می درخشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی جهاددانشگاهی، زنده یاد سعید کاظمی آشتیانی بنیان گذار پژوهشگاه رویان جهاددانشگاهی و سلول های بنیادی در ایران از فرزندان صالح انقلاب است که علاوه بر خدمات ماندگاری که در این نهاد داشت، توانست نقشی راهبردی و منحصربه فرد در تولید سلول های بنیادی، شبیه سازی و درمان ناباروری در سطح کشور و به اهتزاز درآوردن پرچم ایران در عرصه های علمی بین المللی ایفا کند.

جهادگری که همواره مورد تحسین مقام معظم رهبری قرارگرفته است او از جمله دانشمندانی است که در بُرهه های مختلف زمانی مورد تحسین مقام معظم رهبری قرارگرفته است.

آخرین سخنان حضرت آیت الله خامنه ای در این رابطه به 8 آذرماه 1402 برمی گردد که رهبر انقلاب در دیدار هزاران نفر از بسیجیان سراسر کشور، شهید فخری زاده و مرحوم کاظمی آشتیانی را دو بسیجی عرصه علم و دانش خواندند که مرزهای علم را در کشور جابجا کردند.

در علاقه رهبر معظم انقلاب به مرحوم کاظمی آشتیانی شکی نیست و ایشان در بازدید سال 1386 از پژوهشکده رویان دلیل ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یادگارهای طلایی زنده یاد کاظمی آشتیانی که همچنان می درخشند

یادگارهای طلایی زنده یاد کاظمی آشتیانی که همچنان می درخشند