مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 دی 1402 ساعت 15:502024-01-03سياسي

بهسازی و نوسازی یک مجموعه شهربانو در غرب تهران


شهردار منطقه 9 از بهسازی و نوسازی یک مجموعه شهربانو در این منطقه خبر داد.

- شهردار منطقه 9 از بهسازی و نوسازی یک مجموعه شهربانو در این منطقه خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رحیم مرتضوی در مراسم افتتاح پروژه های توسعه و بهسازی زیرساخت های کارآفرینی، تفریحی، توانمندسازی و فراغتی بانوان شهر تهران که با حضور شهردار تهران برگزار شد، گفت: پیش از این از 88 پویش گذشته دو پویش در منطقه 9 برگزار شده است که نخستین پویش به کلنگ زنی شاخه غربی بزرگراه یادگار امام و دومین پویش آن به چهارم آذرماه سال 1402 بر می گردد که 110 پروژه توسعه محلی در منطقه 9 به بهره برداری رسید و امروز سومین پویشی است که در منطقه 9 برگزار می شود.

وی افزود: امروز نیز در قالب هشتاد و نهمین پویش امید و افتخار مجموعه شهربانو در منطقه 9 پس از سال ها بهسازی، نوسازی و از امروز در اختیار بانوان منطقه 9 و غرب تهران قرار خواهد گرفت.

مجموعه شهربانو در این منطقه در سال 89 ساخته شد و متاسفانه در اوایل سال 98 و همزمان با شیوع ویروس کرونا به دلیل عدم نگهداری مناسب و اورهال این مجموعه به حالت تعطیلی درآمد.

مرتضوی با اشاره به ظرفیت و پتانسیل مجموعه شهربانو در منطقه 9 گفت: این مجموعه ظرفیت بسیار خوبی در گذشته داشت اما همانطور که گفته شد به دلیل بی توجهی و عدم نگهداری در دوره گذشته از چرخه خدمت رسانی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهسازی و نوسازی یک مجموعه شهربانو در غرب تهران

بهسازی و نوسازی یک مجموعه شهربانو در غرب تهران