مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 دی 1402 ساعت 22:352024-01-20سياسي

شرط افزایش حقوق 20 درصدی کارمندان مشخص شد!


سازمان برنامه و بودجه در پاسخ به سخنگوی کمیسیون تلفیق می گوید که دولت با افزایش 20 درصدی حقوق کارمندان به شرط تامین منابع موافقت کرده است.

- جی پلاس ؛ سازمان برنامه و بودجه کشور در پاسخ به اظهارات سخنگوی کمیسیون تلفیق مجلس با تاکید بر اینکه مصوبات این کمیسیون با معاذیر قانونی و اجرایی متعددی مواجه است، اعلام کرد: با افزایش ضریب افزایش حقوق کارمندان دولت از 18 درصد به 20 درصد، مشروط به تأمین منابع پایدار موافقت کرده است.

سازمان برنامه و بودجه در واکنش به اظهارات سخنگوی کمیسیون تلفیق مجلس اعلام کرد: باعنایت به مصاحبه اخیر سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه 1403 درخصوص مواضع نماینده دولت در مورد مصوبات حقوق و دستمزد آن کمیسیون و به منظور تنویر افکار عمومی به آگاهی می رساند این مصوبات اغلب با معاذیر قانونی و اجرایی متعددی مواجه است که متاسفانه در تصویب آنها به توضیحات مستدل و توأم با آرامش رییس سازمان برنامه و بودجه کشور توجهی نشده است.

برخی از استدلال های ارائه شده توسط رییس سازمان برنامه در جلسه رسیدگی به لایحه در کمیسیون تلفیق به شرح ذیل می باشد: 1 ـ نمایندگان کمیسیون تلفیق برقراری فوق العاده خاص برای کارکنان به برخی از دستگاه های اجرایی را مصوب کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرط افزایش حقوق 20 درصدی کارمندان مشخص شد!

شرط افزایش حقوق 20 درصدی کارمندان مشخص شد!