مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 دی 1402 ساعت 18:152024-01-10بين الملل

مطالبات تمام نشدنی زلنسکی/ کمک نظامی 220 میلیون دلاری لیتوانی


در جریان سفر از پیش اعلام نشده «ولودیمیر زلنسکی» به لیتوانی، رییس جمهور این کشور کمک های نظامی جدیدی را به ارزش 220 میلیون دلار (200 میلیون یورو) برای اوکراین تصویب کرد.

- در جریان سفر از پیش اعلام نشده ولودیمیر زلنسکی به لیتوانی، رییس جمهور این کشور کمک های نظامی جدیدی را به ارزش 220 میلیون دلار (200 میلیون یورو) برای اوکراین تصویب کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ولودیمیر زلنسکی رییس جمهور اوکراین که امروز (چهارشنبه) در سفری از پیش اعلام نشده وارد پایتخت لیتوانی شد، با گیتاناس ناوسدا رییس جمهور لیتوانی دیدار و درخواست کمک کرد.

طبق گزارش خبرگزاری آسوشیتدپرس، رییس جمهور اوکراین درخصوص سفر 2 روزه خود به لیتوانی، لتونی و استونی گفت که نگرانی های امنیتی، عضویت اوکراین در اتحادیه اروپا و ناتو، شراکت در تولیدات پهپاد و همکاری در خصوص جنگ الکترونیک جزو مسائل کلیدی هستند که در حین سفر به آن ها اشاره می کند.

او در ادامه از رییس جمهور لیتوانی به دلیل حسن نیت و کمک های نظامی تشکر کرد و هم چنین انتظار می رود که در روز پنجشنبه به استونی و لتونی سفر کند.

زلنسکی در پیام رسان تلگرام هم چنین از کشورهای حوزه بالتیک به دلیل حمایت های قاطع از اوکراین طی 10 سال اخیر تشکر و قدردانی کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مطالبات تمام نشدنی زلنسکی/ کمک نظامی 220 میلیون دلاری لیتوانی

مطالبات تمام نشدنی زلنسکی/ کمک نظامی 220 میلیون دلاری لیتوانی