مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 دی 1402 ساعت 10:452023-12-23دانش

ساماندهی موسسات آموزش عالی غیرانتفاعی در کشور اجرایی شد


مدیرکل دفتر آموزش عالی غیردولتی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، از اجرای طرح ساماندهی موسسات آموزش عالی غیردولتی غیرانتفاعی در راستای کیفیت بخشی آموزشی و همچنین آمایش سرزمینی و حذف برخی از مؤسسات به علت کاهش دانشجو خبر داد.

- ایسنا/مازندران مدیرکل دفتر آموزش عالی غیردولتی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، از اجرای طرح ساماندهی موسسات آموزش عالی غیردولتی غیرانتفاعی در راستای کیفیت بخشی آموزشی و همچنین آمایش سرزمینی و حذف برخی از مؤسسات به علت کاهش دانشجو خبر داد.

دکتر سید رسول عمادی شامگاه اول دی ماه در حاشیه آیین تجلیل از پرفسور عباسعلی رستمی رییس دانشگاه شمال و نیز قدردانی از نام آوران این دانشگاه در گفت وگو با خبرنگار ایسنا گفت: این طرح در کمیسیون تخصصی به صورت همه جانبه بررسی شد و پایش عملکرد و ساماندهی موسسات غیردولتی انتفاعی شروع شد.

وی، هدف اصلی از اجرای این طرح ساماندهی مؤسسات آموزش عالی را با هدف ارتقاء کیفی، پاسخگویی به نیاز جامعه و کاهش هزینه ها به علت تعداد کم دانشجو و حمایت از دانشگاه های غیردولتی انتفاعی درتوجه ویژه به آموزش های مهارتی و ایجاد تناسب میان تحصیل و نیازهای جامعه و تطبیق دروس با نیازهای شغلی با هدف ارتقاء سطح اشتغال پذیری اعلام کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساماندهی موسسات آموزش عالی غیرانتفاعی در کشور اجرایی شد

ساماندهی موسسات آموزش عالی غیرانتفاعی در کشور اجرایی شد