مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 دی 1402 ساعت 12:002024-01-20اجتماعي

پاسخ آموزش و پرورش به برخی شایعات مسمومیت دانش آموزان با خوردن شیر مدارس


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، علی فرهادی در پاسخ به سوالی درباره اخباری که بعضا درباره مسمومیت دانش آموزان به دلیل خوردن شیر در مدرسه منتشر می شود، - معاون برنامه ریزی و توسعه منابع وزیر آموزش و پرورش، درباره اخباری که بعضاً درباره مسمومیت دانش آموزان به دلیل خوردن شیر در مدرسه منتشر می شود، گفت: شیر توزیع شده در تمام مدارس کاملا استاندارد و سالم هستند و از رسانه ها خواست تا با احتیاط و تحقیق بیشتری اخبار های این موضوع را منتشر کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، علی فرهادی در پاسخ به سوالی درباره اخباری که بعضا درباره مسمومیت دانش آموزان به دلیل خوردن شیر در مدرسه منتشر می شود، اظهار کرد: در بحث تولید و توزیع شیر مدارس چند دستگاه دخالت دارند.

وزارت جهاد کشاورزی دائما تولید شیر را پایش و شرکت های تولید کننده را موظف می کند تا پای کار آیند و با آموزش و پرورش قرارداد ببندند.

سخنگوی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه وزارت بهداشت مستمرا از جانب معاون اول رییس جمهوری مامور و موظف به نظارت است، توضیح داد: نظارت این کار به عنوان کاری تخصصی بر عهده وزارت بهداشت است.

وزارت بهداشت نیز در چند مرحله به تولید و توزیع شیر مدارس نظارت دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاسخ آموزش و پرورش به برخی شایعات مسمومیت دانش آموزان با خوردن شیر مدارس

پاسخ آموزش و پرورش به برخی شایعات مسمومیت دانش آموزان با خوردن شیر مدارس