مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 دی 1402 ساعت 08:202023-12-26سياسي

جشنواره ملی فردخت گامی برای طراحی لباس های فاخر ایرانی اسلامی


در کاشان اقدام خوبی با عنوان جشنواره ملی فردخت برای طراحی لباس های فاخر ایرانی اسلامی صورت گرفته است که بایستی مورد حمایت قرار گیرد و طراحی مدل ها بر اساس نیاز بانوان و متناسب با فرهنگ بومی انجام شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کاشان، رویداد فردخت از سال 1399 در کاشان آغاز و بعد از گذشت 4 سال هم اکنون به عنوان یک رویداد جریان ساز در کشور شناخته می شود.

یکی از مطالبات کشورهای جهان، خصوصا میلیاردها مسلمان از انقلاب اسلامی ایران، الهام بخشی و تاثیر بر پوشش علاقمندان در حوزه صنعت پوشاک عفیفانه در سراسر جهان است که مع الاسف این رسالت حتی در داخل کشور هم تامین نشده و جشنواره هایی از این دست با انگیزه بخشی، توانمندسازی و سیاستگذاری فرهنگی می تواند به این نیازها پاسخ دهد .

جشنواره فردخت با هدف گفتمان سازی پوشش ایرانی اسلامی، منبعث از شایستگی های دینی و انقلابی به عنوان یکی از ضروری ترین نیاز بشر و نماد فرهنگ و تمدن چندهزارساله اسلامی محسوب می شود.

محورها محتوایی این جشنواره مبنی بر تاکیدات دینی، علمی و روانشناسی پوشش، تاثیرات متقابل پوشش بر سلامت جسم و روان، گفتمان سازی هفته پوشش ایرانی اسلامی، انگیزه بخشی به جامعه وسیع طراح و خیاط جهت ورود به این حوزه ومطالبه گری در سه سطح عموم مردم، نخبگان علمی و دانش آموختگان این رشته ها،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره ملی فردخت گامی برای طراحی لباس های فاخر ایرانی اسلامی

جشنواره ملی فردخت گامی برای طراحی لباس های فاخر ایرانی اسلامی