مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 دی 1402 ساعت 08:352023-12-31اقتصادي

سیم کشی ها بازار زنجان نیازمند ساماندهی است


رییس هیأت امنای بازار زنجان با قابل قبول دانستن ایمنی بازار زنجان، بر لزوم ساماندهی سیم کشی ها در این بازار تاکید کرد و گفت: سیم کشی ها به لحاظ بصری نگران کننده و نیازمند ساماندهی است.

- سید محمد علویون، رییس هیأت امنای بازار زنجان امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان با تاکید بر مسئولیت مسئولان در ایمنی سازی بازار زنجان اظهار کرد: در حال حاضر مشکل بازار در سیم کشی های برق است که این مشکل در معابر، مشاعات و مغازه ها که البته مغازه ها ایمن تر هستند.

رییس هیأت امنای بازار زنجان با تاکید بر نابسامانی های موجود در معابر بازار به لحاظ سیم کشی برق که تاکنون تهدیدکننده نبوده است، افزود: ولی این مهم از لحاظ بصری نگران کننده است که اصلاح آن نیازمند همراهی اداره برق است که بخشی هنوز ساماندهی نشده و باید اقداماتی انجام شود.

وی با بیان اینکه در حال حاضر با لوله کشی گاز خطرات قبلی از جمله استفاده از نفت، پیک نیک و کپسول ها رفع شده است، افزود: ولی در کل اگر بی احتیاطی هر جایی روی دهد، ایمنی را با مشکل مواجه می کند که در مورد بازار هم همین طور است.

علویون با تأکید بر ضرورت ساماندهی سیم کشی های برق در بازار زنجان گفت: در سایر امور اقداماتی برای ارتقای ایمنی انجام شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیم کشی ها بازار زنجان نیازمند ساماندهی است

سیم کشی ها بازار زنجان نیازمند ساماندهی است