مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 دی 1402 ساعت 12:462024-01-18حوادث

کشف 20 تن گوشت وارداتی احتکار شده در اصفهان


جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان از کشف یک محموله احتکاری گوشت و مرغ که در یکی از سردخانه های استان انبار شده بود خبر داد.

- سردار محمدرضا هاشمی فر، جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: ماموران پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان اصفهان با تیزبینی و هوشیاری خود از احتکار گوشت و مرغ تنظیم بازار در یکی از سردخانه های استان مطلع و بلافاصله موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران پس از کسب اطلاعات لازم در هماهنگی با مرجع قضایی به همراه کارشناسان سازمان جهاد کشاورزی و سازمان دامپزشکی از محل بازرسی به عمل آوردند که در نتیجه این عملیات 20 تُن گوشت وارداتی، 7 تُن و 539 کیلوگرم قطعات مرغ منجمد، 11 هزار کیلوگرم خرما و 6 هزار کیلوگرم گوشت منجمد ایرانی به ارزش 110 میلیارد ریال کشف شد.

هاشمی فر با بیان اینکه سردخانه این انبار در سامانه جامع انبارهای وزارت صمت ثبت نشده بود، گفت: در بررسی های تخصصی صورت گرفته توسط کارشناسان نیز احتکار کالاهای مذکور محرز و در پایان پرونده پس از تکمیل برای سیر مراحل قانونی و اتخاذ تصمیمات مقتضی تحویل سازمان تعزیرات حکومتی شد.

پایان پیام/63101/


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 20 تن گوشت وارداتی احتکار شده در اصفهان

کشف 20 تن گوشت وارداتی احتکار شده در اصفهان