مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 دی 1402 ساعت 12:252024-01-07سياسي

حدادی: مردم با مشارکت حداکثری در انتخابات مشت محکمی بر دهان دشمنان می زنند


نماینده ساوجبلاغ در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم با مشارکت حداکثری در انتخابات 11 اسفند مشت محکمی بر دهان دشمنان انقلاب اسلامی زده و برگ زرین و افتخار دیگری برای بهترین مردم و فهیم ایران اسلامی ثبت می کنند.

- نماینده ساوجبلاغ در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم با مشارکت حداکثری در انتخابات 11 اسفند مشت محکمی بر دهان دشمنان انقلاب اسلامی زده و برگ زرین و افتخار دیگری برای بهترین مردم و فهیم ایران اسلامی ثبت می کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی حدادی در جلسه علنی امروز مجلس در نطق میان دستور خود گفت: همواره دشمنان شرور و جنایتکار رژیم غاصب صهیونیستی و نظام سلطه گر آمریکا سعی کرده علیه مردم مظلوم فلسطین، عراق و سوریه و امت اسلامی و محور مقاومت بایستند.

وی ادامه داد: اقدام تروریستی در سالگرد شهادت سردار سلیمانی به اسم داعش را که باعث شهادت جوانان، کودکان و زنان شد محکوم می کنیم؛ بنا بر فرمایش امام و مقام معظم رهبری، دشمنان انقلاب اسلامی بدانند که سربازان راه سردار سلیمانی رذالت و جنایت آنها را تحمل نخواهند کرد و بدانند که این فاجعه آفرینی پاسخ سختی در پی خواهد داشت؛ مرگ بر اسراییل و مرگ بر آمریکا.

حدادی در ادامه با اشاره به انتخابات گفت: مردم با حضور و مشارکت حداکثری در انتخابات 11 اسفند مشت محکمی بر دهان دشمنان انقلاب اسلامی خواهند کوب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حدادی: مردم با مشارکت حداکثری در انتخابات مشت محکمی بر دهان دشمنان می زنند

حدادی: مردم با مشارکت حداکثری در انتخابات مشت محکمی بر دهان دشمنان می زنند