مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 دی 1402 ساعت 15:402023-12-25فرهنگي

پایان تصویربرداری فیلم داستانی ارثیه بر باد در ساری


تصویربرداری فیلم داستانی ارثیه بر باد در ساری پایان یافت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، تصویربرداری تله فیلم داستانی ارثیه بر باد به تهیه کنندگی بسیج هنرمندان شهرستان ساری و کارگردانی رضا محمدی در ساری به پایان رسید.

رضا محمدی مسوول بسیج هنرمندان شهرستان ساری، از پایان تصویربرداری این فیلم خبر داد و اظهار کرد: ارثیه بر باد روایت زندگی آندسته از خانواده هایی است که بعد از وفات والدین بر سر ارث و میراث به اختلاف می رسند و آسیب های اجتماعی ناشی از این ناهنجاری را به تصویر می کشد.

وی افزود: در تله فیلم ارثیه بر باد بازیگران صاحب نام کشور و استان به ایفای نقش پرداختند و اینک پس از پایان تصویربرداری وارد مراحل تدوین خواهد شد سپس از رسانه ملی پخش خواهد شد.

مدیر مسوول آموزشگاه آزاد سینمایی و سمعی بصری محمدی فیلم مازندران خاطرنشان کرد: در این فیلم از ظرفیت هنرمندان جوان و نسل جدید و آموزش دیده جهت ایفای نقش بکارگیری شد و کشف استعداد در راستای تربیت و معرفی نسل جدید صورت گرفت.

محمدی به عوامل دست اندرکار و بازیگران تله فیلم ارثیه بر باد اشاره کرد و افزود: نویسنده و کارگردان این مجموعه رضا محمدی، تهیه کننده احمد حمیدی نژاد، دستیار کارگردان و برنامه ریز آتنا محمدعلی زاده، تصویربردار علی مدهوشیان ، عیسی عبدالهی، صدابردار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایان تصویربرداری فیلم داستانی ارثیه بر باد در ساری

پایان تصویربرداری فیلم داستانی ارثیه بر باد در ساری