مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 دی 1402 ساعت 12:202024-01-06فرهنگي

روایتی از یک «وضعیت اورژانسی»


مریم اسمی خانی که این روزها فیلم کوتاهش «وضعیت اورژانسی» اکران آنلاین شده، معتقد است: فیلمسازان با اکران فیلم های کوتاه می توانند در مواجهه با مخاطب باتجربه تر شوند.

- مریم اسمی خانی که این روزها فیلم کوتاهش وضعیت اورژانسی اکران آنلاین شده، معتقد است: فیلمسازان با اکران فیلم های کوتاه می توانند در مواجهه با مخاطب باتجربه تر شوند.

مریم اسمی خانی کارگردان فیلم کوتاه وضعیت اورژانسی که به تازگی به صورت آنلاین اکران شده است در گفتگو با ایسنا اظهار کرد: معمولاً تا امروز فیلم کوتاه همواره برای کسب درآمد به حضور در فستیوال ها و کسب جوایز متکی بوده و اگر نمایشی هم به صورت وی او دی داشته درآمد بسیار اندکی برای فیلمساز حاصل شده و امروز اکران آنلاین فیلم های کوتاه می تواند گزینه دیگری برای حرفه ای تر شدن سینمای کوتاه باشد.

او خاطرنشان کرد: آشنا شدن مخاطب عام با فیلم کوتاه می تواند به گستردگی مخاطب فیلم کوتاه منجر شود و این بسیار ارزشمند است.

در تجربه اکران وضعیت اورژانسی با موارد جالبی مواجه شدم که به عنوان مثال می توانم به پیام های خصوصی که برایم ارسال می شود و نظرات مخاطبان در پلتفرم فیلم نت اشاره کنم.

بسیاری از مخاطبان از اینکه فیلمی 15 دقیقه است تعجب کرده بودند و حتی برخی بدون توجه به اینکه فیلم کوتاه است، آن را برای دیدن انتخا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایتی از یک «وضعیت اورژانسی»

روایتی از یک «وضعیت اورژانسی»