مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 دی 1402 ساعت 10:302023-12-25اجتماعي

اهدای کلاه ایمنی به موتورسواران در روستاهای زنجان


کارشناس اداره ایمنی و ترافیک راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان گفت: موضوع جان باختن و مجروح شدن موتورسیکلت سواران در تصادفات رانندگی به دلیل عدم استفاده از کلاه ایمنی یکی از دغدغه های اداره ایمنی و ترافیک است.

- ایسنا/زنجان کارشناس اداره ایمنی و ترافیک راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان گفت: موضوع جان باختن و مجروح شدن موتورسیکلت سواران در تصادفات رانندگی به دلیل عدم استفاده از کلاه ایمنی یکی از دغدغه های اداره ایمنی و ترافیک است.

مهدی بساطی در گفت وگو با ایسنا با اشاره به برگزاری دوره آموزشی برای راکبان موتورسیکلت در روستای دیزج آباد، اظهار کرد: این دوره های آموزشی در راستای ارتقای ضریب ایمنی موتورسواران در کاهش تصادفات و گسترش فرهنگ خودایمنی برای راکبان موتورسیکلت برگزار شد.

وی افزود: با این وجود متاسفانه علی رغم اطلاع رسانی ها و هشدارها باز هم استفاده از کلاه ایمنی جدی گرفته نمی شود و راکبان موتورسوار نسبت به استفاده از آن رغبتی ندارند.

کارشناس اداره ایمنی و ترافیک بیان کرد: در سال جاری، متاسفانه 18درصد تصادفات و متوفیان رانندگی مربوط به راکبان موتورسیکلت بوده است که لازم است همه دستگاه های دخیل در راستای ارتقاء فرهنگ ایمنی و ترافیک گام های موثری بردارند تا شاهد کاهش آمار تلفات و مجروحین حوادث رانندگی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهدای کلاه ایمنی به موتورسواران در روستاهای زنجان

اهدای کلاه ایمنی به موتورسواران در روستاهای زنجان