مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 دی 1402 ساعت 10:102024-01-01بين الملل

گزارش رسانه عبری از «شنبه سیاه» و نفوذ حماس به شهرک های صهیونیستی+ فیلم


یک رسانه عبری با انتشار تصاویری از رزمندگان مقاومت فلسطین حین ورود آنها به شهرک های منطقه «غلاف غزه» و تسلط بر آنها در روز هفتم اکتبر (شنبه 15 مهر) این روز را «شنبه سیاه» رژیم صهیونیستی و صهیونیست ها توصیف کرد.

- گزارش رسانه عبری از شنبه سیاه و نفوذ حماس به شهرک های صهیونیستی+ فیلم یک رسانه عبری با انتشار تصاویری از رزمندگان مقاومت فلسطین حین ورود آنها به شهرک های منطقه غلاف غزه و تسلط بر آنها در روز هفتم اکتبر (شنبه 15 مهر) این روز را شنبه سیاه رژیم صهیونیستی و صهیونیست ها توصیف کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شبکه 12 رژیم صهیونیستی در گزارشی با انتشار تصاویری به چگونگی ورود رزمندگان مقاومت فلسطین و به ویژه جنبش حماس به شهرک های صهیونیست نشین منطقه غلاف غزه و تسلط بر آنها پرداخته است.

این شبکه عبری در گزارش خود اعلام کرد: در طول مسیر غزه به شهرک های جنوب، از لحظه شکافتن حصار با استفاده از مواد منفجره تا نفوذ به کیبوتص ها (شهرک های صهیونیستی)، فریاد می زدند: خدایا ما را قوی کن، خدایا و وقتی به دروازه زرد یکی از کیبوتس ها رسیدند، قفل را شکسته و بدون هیچ مانعی وارد آن شدند.

در این گزارش آمده است: این لحظات شنبه سیاه است که در آن گروه بزرگی از مبارزان فلسطینی از اعضای نیروی نخبه حماس، با خودروهایشان و پیاده در داخل شهرک ها تردد کرده و با دوربی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گزارش رسانه عبری از «شنبه سیاه» و نفوذ حماس به شهرک های صهیونیستی+ فیلم

گزارش رسانه عبری از «شنبه سیاه» و نفوذ حماس به شهرک های صهیونیستی+ فیلم