موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - تامين اجتماعي - قيمت طلا و سكه - سود سهام عدالت - افزايش حقوق - همسان سازي حقوق بازنشستگان - بازنشستگان تامين اجتماعي - افزايش حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق - بيمارستان ابن سينا - زعفرانيه - باشگاه داماش - باريسيتينيب - امنيت شغلي خبرنگاران - تلفات سيل - فولكلور - منوچهر والي زاده - تنباكوي قاچاق - جام ملت هاي آفريقا - پاشنه آشيل پرسپوليس - معاون اول رييس ومهوري - رييس شبكه دامپزشكي سبزوار - رييس دانشگاه علوم پزشكي

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 دی 1402 ساعت 07:352024-01-06اقتصادي

افتتاح متل های بام ملایر در دهه فجر


شهردار ملایر در رابطه با سوییت های رفاهی و اقامتی احداث شده در بام ملایر، گفت: این سوییت ها در حال تکمیلِ امکانات داخلی و تجهیز هستند تا بتوانیم در دهه فجر به طور رسمی آنها را افتتاح کنیم.

- ایسنا/همدان شهردار ملایر در رابطه با سوییت های رفاهی و اقامتی احداث شده در بام ملایر، گفت: این سوییت ها در حال تکمیلِ امکانات داخلی و تجهیز هستند تا بتوانیم در دهه فجر به طور رسمی آنها را افتتاح کنیم.

مجید فرجی در گفت و گو با ایسنا با بیان اینکه متاسفانه چون تا به حال این سوییت ها گازکشی نشده بودند، امکان افتتاح آنها را نداشتیم، گفت: در حال حاضر هنوز قیمت گذاری توسط مستاجر و دستگاه های متولی برای اجاره آنها انجام نشده و در دست اقدام است.

وی با بیان اینکه این سوییت ها تمامی امکانات سکونتی مثل تخت، آشپزخانه و وسایل گرمایش و سرمایش دارا هستند، اظهارکرد: تلاش کردیم در بام ملایر فضای دلنشینی بدون دغدغه های شهری برای مراجعین در دل طبیعت فراهم می کنیم که در نوع خود بی نظیر است.

فرجی خاطرنشان کرد: چون متاسفانه تکمیل و تجهیز این متل ها در سنوات متوالی و قیمت های متفاوت صورت گرفته، به طور دقیق نمی توان اعتبار هزینه شده را تخمین زد اما حدود 10 میلیارد تومان تاکنون در این پروژه گردشگری اعتبار هزینه شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح متل های بام ملایر در دهه فجر

افتتاح متل های بام ملایر در دهه فجر