مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 دی 1402 ساعت 12:102024-01-01اجتماعي

ساماندهی کودکان کار پایتخت توسط شهرداری تهران


سخنگوی شهرداری تهران بر ساماندهی کودکان کار و خیابانی تاکید کرد و گفت: این اقدام، مهم ترین دستور کار نشست قرارگاه اجتماعی پایتخت بود.

- سخنگوی شهرداری تهران بر ساماندهی کودکان کار و خیابانی تاکید کرد و گفت: این اقدام، مهم ترین دستور کار نشست قرارگاه اجتماعی پایتخت بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عبدالمطهر محمدخانی با بیان اینکه مهم ترین دستور کار نشست قرارگاه اجتماعی پایتخت موضوع ساماندهی کودکان کار بود، اوضاع کودکان کار را در سطح جامعه واقعا دردآور دانست و افزود: چه کودکانی که بوسیله مافیای زباله مورد استثمار قرار می گیرند، چه آنهایی که سر چهارراه ها و در خیابان ها کار می کنند؛ اعم از کودکانی که واقعا نیازمندند و یا کودکانی که توسط مافیا به کارگرفته شده نیازمند رسیدگی و امداد فوری هستند.

سخنگوی شهرداری تهران، اضطرار موضوع را دلیل ورود قرارگاه اجتماعی به حوزه ساماندهی کودکان کار و خیابان عنوان کرد و ادامه داد: در این نشست نمایندگانی از دستگاه های مختلف اعم از پلیس، دستگاه قضایی، بهزیستی، دانشگاه های علوم پزشکی و فرماندار تهران حضور داشتند.

محمدخانی با بیان اینکه در هفته های گذشته ساماندهی کودکان کار با همراهی دستگاه های ذی ربط به صورت آزمایشی آغاز شده است، تأکید کرد: در روزهای گذشته ده ها کودک بی گناهی که در خیابان ها به کا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساماندهی کودکان کار پایتخت توسط شهرداری تهران

ساماندهی کودکان کار پایتخت توسط شهرداری تهران