مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 دی 1402 ساعت 19:302024-01-18اجتماعي

تخفیف 40 درصدی برای معاینه فنی خودروها در استان اردبیل


مدیرکل حفاظت محیط زیست استان اردبیل گفت: به مناسبت گرامیداشت روز هوای پاک معاینه فنی خودروها روز شنبه 30 دی ماه در این استان با 40 درصد تخفیف انجام می شود.

- به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل به نقل از روابط عمومی سازمان محیط زیست استان اردبیل، حسن قاسم پور با اعلام این خبر اظهار کرد: بر اساس مطالعات انجام شده، 60 تا 80 درصد از آلودگی هوای کلانشهرها به دلیل وجود خودروها است و در این بین معاینه فنی اصولی و دقیق خودروها، نقش بسیار مهمی در کنترل آلودگی هوا ایفا می کند.

وی افزود: همه ساله در مناسبت های مرتبط با محیط زیست از جمله روز زمین پاک، هوای پاک، هفته محیط زیست و دیگر مناسبت ها با همکاری اتحادیه معاینه فنی خودرو، تخفیف هایی برای ارائه خدمات به مالکان خودرو پیش بینی می شود.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان اردبیل بیان کرد: مراکز معاینه فنی در نقاط مختلف استان در راستای ایفای مسؤولیت های اجتماعی و عملی کردن سهم خود در کاهش آلودگی هوا روز شنبه 30 دیماه امسال 40 درصد تخفیف برای مراجعان به مراکز معاینه فنی ارائه می کند.

قاسم پور با اشاره به اهمیت اجرای قانون هوای پاک، خاطرنشان کرد: با تصویب این قانون برخی مشکلات و نواقصی که در قوانین پیشین وجود داشت رفع شده و امیدواریم با همکاری دستگاه های مرتبط، گام های مثبتی در جهت جلوگیری از آلودگی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخفیف 40 درصدی برای معاینه فنی خودروها در استان اردبیل

تخفیف 40 درصدی برای معاینه فنی خودروها در استان اردبیل