مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 دی 1402 ساعت 09:052023-12-29سياسي

نامه بسیج دانشجویی دو دانشگاه به قالیباف


بسیج دانشجویی دانشگاه امیرکبیر و دانشگاه علامه طباطبایی در نامه ای خطاب به ریاست قوه مقننه پیرامون بحران صندوق های بازنشستگی کشور و تغییر هرم سنی بازنشستگی نکاتی را متذکر شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بسیج دانشجویی دانشگاه امیرکبیر و دانشگاه علامه طباطبایی در نامه ای خطاب به ریاست قوه مقننه پیرامون بحران صندوق های بازنشستگی کشور و تغییر هرم سنی بازنشستگی نکاتی را متذکر شدند.

متن این نامه به شرح زیر است: جناب آقای دکتر محمدباقر قالیبافرییس محترم مجلس شورای اسلامی عطف به ضرورت بنیادین نزدیکی به قله های رفیع جمهوری اسلامی پس از نیم قرن و نیز نظر به آرمان های مندرج در قانون اساسی در مورد تامین حداقل نیاز افراد و برقراری روزافزون عدل و قسط در جامعه توحیدی، درخصوص مصوبه ی اخیر مجلس شورای اسلامی در راستای اصلاح ناترازی صندوق های بازنشستگی که بناست منجر به تغییر هرم سنی بازنشستگی کشور شود، نکاتی به جنابعالی و سایر اعضاء هیئت رییسه محترم مجلس یادآوری می شود: 1.

افزایش سن بازنشستگی در شرایطی که افزایش حقوق بازنشستگان تقریباً نیمی از تورم رسمی سالانه کشور است، تلخی مضاعفی است بر تنِ نحیف نیروی کار در کشور؛ نیرویی که حکمرانان کشورمان تقریباً تمامی دشواری های جراحی های اقتصادی را حمل بر گرده آن می کنند و عملاً تبعات فاجعه بارتری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نامه بسیج دانشجویی دو دانشگاه به قالیباف

نامه بسیج دانشجویی دو دانشگاه به قالیباف