مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 دی 1402 ساعت 08:402023-12-23اجتماعي

بارش برف و باران در کشور/ وزش باد شدید در برخی استان ها


رییس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از بارش برف و باران در نقاط مختلف کشور و وزش باد شدید در برخی استان ها خبر داد.

- رییس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از بارش برف و باران در نقاط مختلف کشور و وزش باد شدید در برخی استان ها خبر داد.

صادق ضیاییان در گفت و گو با ایسنا درباره شرایط جوی کشور اظهار کرد: شنبه(2 دی) در استان های واقع در شمال غرب، غرب، جنوب غرب، برخی نقاط جنوب کشور، بخش هایی از مرکز، به تدریج در استان های واقع در دامنه های جنوبی البرز مرکزی و از اواخر وقت در برخی نقاط شمال شرق و شرق کشور بارش باران، رعدوبرق و در نقاط سردسیر بارش برف پیش بینی می شود.

وی اضافه کرد: این وضعیت یکشنبه (3 دی) در شمال غرب، غرب، دامنه های جنوبی البرز مرکزی و دوشنبه (4 دی) در نوار شمالی کشور و برخی نقاط غرب کشور رخ خواهد داد.

رییس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا ادامه داد: شدت بارش شنبه در شمال شرق خوزستان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویر احمد، غرب استان های کردستان و آذربایجان غربی است.

وی افزود: روزهای سه شنبه و چهارشنبه (5 و 6 دی) جوی آرام در کشور پیش بینی می شود.

ضیاییان ادامه داد: طی دو روز آینده در استان های ساحلی خزر و اردبیل وزش باد شدید جنوبی و در مناطق شمال غرب، غرب، شمال شرق، شرق و جنوب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بارش برف و باران در کشور/ وزش باد شدید در برخی استان ها

بارش برف و باران در کشور/ وزش باد شدید در برخی استان ها