مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 دی 1402 ساعت 10:152023-12-22سياسي

آزادی 8 زندانی محکومیت های مالی و جرائم غیرعمد به مناسبت شب یلدا


رییس کل دادگستری خراسان شمالی از آزادی 8 زندانی دارای محکومیت های مالی و مرتکب جرائم غیرعمد و توزیع 200 بسته معیشتی به مناسبت شب یلدا خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی دادگستری کل خراسان شمالی، حجت الإسلام والمسلمین رضا براتی زاده، رییس کل دادگستری خراسان شمالی، اظهار کرد: در نتیجه أخذ رضایت شکات، کمک های ستاد دیه و خیرین و پذیرش اعسار این محکومین که مجموعا 20 میلیارد ریال بدهی داشتند، 7مرد و یک زن شب یلدا را در کنار خانواده های خود سپری کردند.

وی گفت: در حال حاضر 100 مددجوی دارای محکومیت های مالی و مرتکب جرائم غیرعمد با 600 میلیارد ریال بدهی در زندان های استان چشم انتظار کمک های خیرین هستند.

رییس کل دادگستری خراسان شمالی افزود: بیشتر زندانیان مرتکب جرائم غیرعمدی و یا دارای محکومیت های مالی استان به علت عجز از پرداخت دیات ناشی از تصادفات و حوادث کارگاهی و محکومیت های مالی و نیز به دلیل عدم استطاعت و ناتوانی مالی در  پرداخت مهریه و نفقه موضوع دعاوی خانوادگی در زندان به سر می برند.

براتی زاده ضمن اشاره به نقش مهم رسانه ها در گسترش و تعمیق فرهنگ کمک به هم نوع و اشاعه خدمات خداپسندانه در ابعاد مختلف در جامعه از کلیه رسانه ها خواست با تولید محتوای آموزشی از طریق تعامل راهگشا و سازنده و همکاری و همرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزادی 8 زندانی محکومیت های مالی و جرائم غیرعمد به مناسبت شب یلدا

آزادی 8 زندانی محکومیت های مالی و جرائم غیرعمد به مناسبت شب یلدا