مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 دی 1402 ساعت 13:002023-12-25سياسي

آرایش انتخاباتی حزب اعتماد ملی مشخص شد


اگر به جمع بندی برسیم که تعداد قابل توجهی از اعضای حزب در سراسر کشور می توانند در انتخابات شرکت کنند و زمینه رای آوری نیز دارند احتمال دارد که با چند حزب دیگر به فهرست مشترکی برسیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، محمدصادق جوادی حصار در گفت وگو با  ایرنا، درباره برنامه حزب متبوعش در انتخابات پیش روی مجلس، گفت: از آنجا که اکثر اشخاصی عضو شورای مرکزی یا شوراهای مناطق اعتماد ملی ثبت نام نکردند و یا از فیلتر هیئت های اجرایی عبور نکردند، هنوز به لیستی که رضایت بخش ما باشد نرسیده ایم اما امکان آن منتفی نیست.

اگر به جمع بندی برسیم که تعداد قابل توجهی از اعضای حزب در سراسر کشور می توانند در انتخابات شرکت کنند و زمینه رأی آوری نیز دارند احتمال دارد که با چند حزب دیگر به لیست مشترکی برسیم.

وی افزود: با همه این حرف ها بنای ما بر این بود که در انتخابات شرکت کنیم و امیدواریم با شرایط مناسب و رقابت شایسته حضور فعال داشته باشیم.

سخنگوی حزب اعتماد ملی با بیان اینکه هنوز به تصمیم قطعی برای ارائه لیستی که واجد مختصات لازم برای رقابت باشد نرسیده ایم، اظهار کرد: تلاش و همفکری با دیگر احزاب نیز ادامه دارد و امیدوارم نتایج اعلامی بعدی توسط وزارت کشور لیست نیروهای مورد نظر ما را تامین کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آرایش انتخاباتی حزب اعتماد ملی مشخص شد

آرایش انتخاباتی حزب اعتماد ملی مشخص شد