مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 دی 1402 ساعت 12:402024-01-16سياسي

ایجاد 6 شبکه تلویزیونی انتخاباتی در گلستان/ پخش فول اچ دی سیمای گلستان از 1403


مدیرکل صدا و سیمای مرکز گلستان با بیان اینکه رسانه های استان با احساس مسئولیت برای امیدآفرینی پای کار است، افزود: بستر تبلیغات برای کاندیداهای مجلس شورای اسلامی گلستان در 6 شبکه تلویزیونی جدید مهیا شد.

- ایسنا/گلستان مدیرکل صدا و سیمای مرکز گلستان با بیان اینکه رسانه های استان با احساس مسئولیت برای امیدآفرینی پای کار است، افزود: بستر تبلیغات برای کاندیداهای مجلس شورای اسلامی گلستان در 6 شبکه تلویزیونی جدید مهیا شد.

رسول شکری نیا ظهر سه شنبه 26 دی ماه 1402 در جمع خبرنگاران حرکت به سوی یک رسانه مردمی و همراه مردم را در اولویت کاری صداوسیما دانست و اظهار کرد: یکی از مهمترین برنامه های دست اندرکاران صداوسیمای مرکز گلستان تولید برنامه های فاخر و ارزشمند در همین راستا است.

وی با بیان اینکه صداوسیما رویدادهای سراسر استان گلستان را پوشش می دهد، ادامه داد: آمارهای رسمی نشان می دهد بیش از پنج درصد مخاطب صداوسیمای مرکز گلستان افزایش یافته است.

مدیرکل صداوسیمای گلستان، راه اندازی شبکه های تلویزیونی فعال در حوزه های انتخاباتی را نیز از مهمترین برنامه ها عنوان کرد که در دستور کار قرار گرفته است، افزود: سهم استان گلستان ایجاد 6 شبکه شهرستانی برای تبلیغات انتخابی داوطلبان بوده و با ماهیت حوزه های انتخابیه از هفته آینده در دسترس قرار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد 6 شبکه تلویزیونی انتخاباتی در گلستان/ پخش فول اچ دی سیمای گلستان از 1403

ایجاد 6 شبکه تلویزیونی انتخاباتی در گلستان/ پخش فول اچ دی سیمای گلستان از 1403