مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 دی 1402 ساعت 08:302024-01-06سياسي

الحاق ناو «ابومهدی المهندس» و 100 شناور موشک انداز به نیروی دریایی سپاه


مراسم الحاق ناو ابومهدی المهندس و 100 فروند شناور موشک انداز تندرو به نیروی دریایی سپاه با حضور فرمانده کل سپاه در بندرعباس برگزار شد.

- الحاق ناو ابومهدی المهندس و 100 شناور موشک انداز به نیروی دریایی سپاه مراسم الحاق ناو ابومهدی المهندس و 100 فروند شناور موشک انداز تندرو به نیروی دریایی سپاه با حضور فرمانده کل سپاه در بندرعباس برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سردار علیرضا تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه در این مراسم گفت: این الحاق ادامه الحاق های یازده گانه گذشته و در راستای ادامه تولید قدرت است.

شناور گشتی رزمی ابومهدی المهندس مبتنی بر نیازهای عملیاتی نیروی دریایی سپاه توسط جوانان متخصص داخلی و با همکاری شرکت های دانش بنیان طراحی و تولید شده است.

این شناور رادارگریز با بهره مندی از چهار موتور دریایی، دارای قابلیت دریانوردی بردبلند با سرعت بالای 37 گره دریایی، و قدرت بالا در مانور است.

قابلیت حمل و فرود و برخواست پهپاد عمودپرواز (VTOL) و امکان پرتاپ پهپاد رزمی در روز و شب از دیگر قابلیت های این شناور است.

این شناور برای دفاع هوایی و مقابله با اهداف متخاصم، مجهز به سامانه کشف و رهگیری و پرتابگرهای دریاپایه و سامانه های خودکار و نیمه خودکار توپ های 20 میلیمتر و 30 میلیمتر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

الحاق ناو «ابومهدی المهندس» و 100 شناور موشک انداز به نیروی دریایی سپاه

الحاق ناو «ابومهدی المهندس» و 100 شناور موشک انداز به نیروی دریایی سپاه