مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 دی 1402 ساعت 12:402023-12-23سياسي

تالارهای هنجارشکن کرمانشاه پلمب می شوند


دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه از برخورد جدی دستگاه قضایی با تعدادی از تالارها و رستوران های کرمانشاه خبر داد که در روزهای اخیر اقدام به برگزاری جشن های هنجارشکنانه کرده بودند.

- ایسنا/کرمانشاه دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه از برخورد جدی دستگاه قضایی با تعدادی از تالارها و رستوران های کرمانشاه خبر داد که در روزهای اخیر اقدام به برگزاری جشن های هنجارشکنانه کرده بودند.

  حمیدرضا کریمی، امروز(دوم دی) در جمع خبرنگاران، با اشاره به هنجارشکنی روزهای اخیر برخی از تالارها و رستوران های مطرح کرمانشاه، اظهارکرد: بدنبال انتشار کلیپ ها و وصول گزارشاتی مبنی بر اقدام خلاف مقرارت قانونی و شرعی چند تالار و رستوران معروف در کرمانشاه، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: متاسفانه این اماکن پذیرایی در روزهای اخیر بویژه در شب چله اقدام به برگزاری جشن هایی به صورت مختلط کرده و باعث جریحه دار شدن قلب خانواده های معظم شهدا و مردم انقلابی و شهید پرور کرمانشاه شده بودند.

دادستان کرمانشاه با بیان اینکه شناسایی و پلمب این چند مرکز پذیرایی در دستورکار قرار گرفته، عنوان کرد: اجازه نمی دهیم عده ای معدود با اقدامات هنجارشکنانه خود تلاش کنند فضای جامعه را به ابتذال بکشانند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تالارهای هنجارشکن کرمانشاه پلمب می شوند

تالارهای هنجارشکن کرمانشاه پلمب می شوند