مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 دی 1402 ساعت 15:012024-01-17سياسي

پیش بینی حدود 1300 شعبه اخذ رای در کردستان برای انتخابات پیش رو


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، مهدی رمضانی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان ظهر امروز چهارشنبه در شورای اداری کردستان اظهار کرد: همه ما باید موضوع انتخابات را یک تکلیف برای خود بدانیم تا شاهد برگزاری انتخاباتی پرشور در استان باشیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان گفت: تلاش در راستای  مشارکت حداکثری و پرشور مردم در انتخابات باید اولویت همه ما باشد.

وی دعوت از آحاد جامعه برای حضور و مشارکت در انتخابات را ضروری دانست و گفت: همه ما وظیفه داریم به سهم خود و دستگاه مربوطه در راستای مشارکت مردم نقش آفرینی کنیم.

رمضانی تصریح کرد: در حوزه سلامت و امنیت انتخابات تمهیدات ویژه اندیشیده شده و تمام توان خود را بسیج کرده ایم که کوچکترین خدشه ای به سلامت، امنیت و اجرای انتخابات وارد نشود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان گفت: دولت هیچ لیستی در انتخابات ندارد و طبق ماده 73 قانون انتخابات با  مسوولان ادارت و سوگیری و تمایل آنان به سمت کاندیدای خاص برخورد قاطع خواهد شد.

وی تدوین اطلس انتخاباتی در حوزه مدیریت هر دستگاه در استان را ضروری دانست و گفت: از برخی دستگاه ها در این حوزه گله مند هستیم چون برگزاری انتخابات تنها مربوط به وزارت کشور نیست انتخابات یک موضوع حاکمیتی است و همه دستگاه ها در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی حدود 1300 شعبه اخذ رای در کردستان برای انتخابات پیش رو

پیش بینی حدود 1300 شعبه اخذ رای در کردستان برای انتخابات پیش رو