مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 دی 1402 ساعت 04:102024-01-16پزشكي

کاهش 12 درصدی فوت ناشی از خودکشی در هرمزگان


در راستای اجرای برنامه های سلامت محور حوزه بهداشت و سند پیشگیری از آسیب های اجتماعی، کارگروه پیشگیری از خودکشی در دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان با حضور رییس دانشگاه علوم پزشکی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، امروز در راستای اجرای برنامه های سلامت محور حوزه بهداشت و سند پیشگیری از آسیب های اجتماعی، کارگروه پیشگیری از خودکشی در دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان با حضور رییس دانشگاه علوم پزشکی، معاون بهداشتی دانشگاه و جمعی از نمایندگان دستگاه های اجرایی و ادارات برگزار شد.

در این جلسه ابتدا معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان، گزارشی از وضعیت اقدام و فوت ناشی از خودکشی و مداخلات لازم در این ارتباط را ارائه و اظهار کرد:  با اقدامات موثر دستگاه ها در زمینه خودکشی در راستای سند پیشگیری از خودکشی، گزارش دهی و مداخلات بهبود یافته و فوت ناشی از خودکشی نسبت به مدت مشابه سال قبل 12 درصد کاهش یافته است.

  نماینده دادستان بندرعباس از همه دستگاه های اجرایی استان خواست که با حساسیت بیشتر به بحث پیشگیری از خودکشی ورود کنند و با انجام درست وظایف خود و با هم افزایی باعث کاهش آسیب ناشی از خودکشی شوند.

 رییس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان در ادامه با تاکید بر حضور افراد ثابت و مشخص به ویژه معاونین دستگاه ها در جلسات که قدرت تصمیم گیری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش 12 درصدی فوت ناشی از خودکشی در هرمزگان

کاهش 12 درصدی فوت ناشی از خودکشی در هرمزگان