مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 دی 1402 ساعت 14:202024-01-11سياسي

تاخیر 2 ساله در پرداخت کارانه کارکنان دانشگاه علوم پزشکی زنجان


سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان با تاکید بر تاخیرهای روی داده در پرداخت کارانه همکاران دانشگاه گفت: وقوع تاخیرهای دو ساله در پرداخت کارانه و بی عدالتی در این حوزه باید حل شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، حسین دین محمدی، ظهر امروز در آیین تکریم حسن بختیاری و معارفه خود به عنوان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان به سابقه 30ساله خدمت خود در دانشگاه و قصد خود برای خروج از دانشگاه اشاره و اظهار کرد: وقایع روی داده و تشویق برای قبول مسئولیت در دانشگاه، خارج از اختیار من بوده و دوستانی من را لایق این مسئولیت دانستند و همان طور که تلاشی برای ریاست نکرده ام تلاشی هم برای حفظ این سمت نخواهم کرد.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان با تاکید بر پیگیری برای به سرانجام رساندن اقدامات انجام شده در دوره مدیریت قبل افزود: اقدامات عمرانی قابل توجهی انجام شده  که جای تقدیر دارد.

وی بر لزوم دیده شدن بخش خالی لیوان و لزوم تلاش برای پاسخگویی به آن اشاره و تصریح کرد: پرداخت های پرسنلی از جمله این الزامات است که باید لحاظ شود چرا که موجب ناراحتی همکاران در بخش های مختلف بهداشت، پرستاران و پزشکان شده است که امری قانونی در قبال ارائه خدمات است، ضمن اینکه عدالت در پرداخت هم باید رعایت شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاخیر 2 ساله در پرداخت کارانه کارکنان دانشگاه علوم پزشکی زنجان

تاخیر 2 ساله در پرداخت کارانه کارکنان دانشگاه علوم پزشکی زنجان