مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 دی 1402 ساعت 23:102024-01-14سياسي

سیاست دولت سیزدهم، حمایت از اقتصاد دانش بنیان است


سیاست دولت سیزدهم حمایت از شرکت ها و محصولات دانش بنیان در مسیر تقویت اقتصاد ملی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، نشست صاحبان صنایع بزرگ استان قزوین عصر امروز با حضور محمدمهدی اعلایی استاندار قزوین، مهدی کرامتی مدیرکل دبیرخانه شورای راهبردی فناوری و تولیدات دانش بنیان معاونت علمی ریاست جمهوری، علی رحمانی معاون اقتصادی استانداری و جمعی از مدیران و صاحبان صنایع استان در سالن همایش پارک علم و فناوری قزوین برگزار شد.

استاندار قزوین در این جلسه اظهار کرد: استان قروین از موهبت های الهی و مزیت های بسیاری برخودار است که یکی از آن ها ظرفیت های تولیدی در حوزه صنعت و منابع انسانی مجرب و دانشمند می باشد که سبب شده تا قزوین به یکی از شاخص ترین استان های کشور تبدیل شود.

اعلایی با بیان اینکه در شرایط فعلی برآوردهایی از شاخص های کلان اقتصادی و ظرفیت ها احصا شده که نشان دهنده بازه زمانی با ثبات در سطح کشور است، افزود: با وجود اینکه در سال های گذشته رشد اقتصادی کشور منفی بود، تلاش هایی صورت گرفت تا رشد اقتصادی به بالای 4 درصد رسید.

وی تصریح کرد: دولت سیزدهم با تعریف منافع مشترک، روابط موثری با کشورها و شرکای قابل اعتماد ایجاد کرده و بستر برای رشد و فعالیت در راستای تعالی کشور فراهم و نشانه های این امر نیز نمایان شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیاست دولت سیزدهم، حمایت از اقتصاد دانش بنیان است

سیاست دولت سیزدهم، حمایت از اقتصاد دانش بنیان است