مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 دی 1402 ساعت 11:302023-12-25سياسي

تاکید رییس اتحادیه وکلا بر نظارت بر کمپ های ترک اعتیاد


نشست تحلیل پرونده کیفری حادثه آتش سوزی کمپ ترک اعتیاد لنگرود از سوی انجمن علمی دانشجویی حقوق دانشگاه شهید بهشتی برگزار شد.

- نشست تحلیل پرونده کیفری حادثه آتش سوزی کمپ ترک اعتیاد لنگرود از سوی انجمن علمی دانشجویی حقوق دانشگاه شهید بهشتی برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از اتحادیه سراسری کانون های وکلای دادگستری ایران (اسکودا)، در این نشست جعفر کوشا رییس اسکودا و عضو هیات علمی دانشکده حقوق دانشگاه شهید بهشتی و دکتر احمد حاجی ده آبادی، عضو هیات علمی دانشگاه تهران (دانشکدگان فارابی) به تحلیل پرونده کیفری حادثه آتش سوزی کمپ ترک اعتیاد لنگرود که به فوت 34 نفر منجر شد، پرداختند و سهم هر کدام از مسببان این حادثه را مورد بررسی قرار دادند.

از آنجا که در این پرونده، متهم اصلی که با مالک کمپ ترک اعتیاد نیز اختلافاتی از گذشته داشت، در اعترافات خود عنوان کرده است که آتش سوزی را نه به منظور قتل معتادان حاضر در کمپ که برای فراری دادن آنها از کمپ انجام داده است، سخنرانان نشست، به تحلیل کیفری این پرونده پرداختند.

ضرورت تعقیب کیفری مالک کمپ ترک اعتیاد لنگرود و قصور دیگر مسببات حادثه جعفر کوشا رییس اتحادیه سراسری کانون های وکلای دادگستری ایران (اسکودا)، در این نشست ضمن اظهار تاسف و تاثر از وقوع حادثه آتش سوزی در کمپ ترک اعتیاد لنگرود، گ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید رییس اتحادیه وکلا بر نظارت بر کمپ های ترک اعتیاد

تاکید رییس اتحادیه وکلا بر نظارت بر کمپ های ترک اعتیاد