مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 29 دی 1402 ساعت 11:452024-01-19اقتصادي

ایجاد پردیس دانش بنیان برای کاهش مصرف آب در همدان


برای کاهش مصرف آب و افزایش بهره وری در بخش کشاورزی پردیس دانش بنیان برای نخستین بار در کشور در همدان ایجاد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، علیرضا قاسمی فرزاد صبح امروز در دوازدهمین اجلاس مجمع بسیجیان استان در سالن جلسات استانداری همدان اظهار کرد: برای حل مشکلات باید همراهی و هماهنگی انجام شود، اگرچه ارتباط و تعامل بین دولت و مجموعه های اندیشه ورز بسیج وجود دارد.

وی با بیان اینکه نگرانی و دغدغه های اندیشه ورز در دولت نیز وجود دارد افزود: نگرانی های ما در حوزه آب و خاک به اندازه بسیجیان و حتی بیشتر است چنانکه پردیس دانش بنیان برای نخستین بار در کشور ایجاد شده تا بهره وری افزایش و مصرف آب کاهش یابد.

استاندار همدان با بیان اینکه بسیجیان باید به صورت خاص در جهاد تبیین ورود کنند گفت: ارتباط مستقیمی باید با آموزش پرورش و سطح جامعه ایجاد شود چراکه پاشنه آشیل ما فرهنگ است.

  وی در ادامه خاطر نشان کرد: دشمن به دنبال متلاشی کردن بنیان خانواده و جامعه است و این جمع می تواند در سطح جامعه تاثیرگذار باشد.

  قاسمی فرزاد در پایان با تاکید بر حضور پرشور در انتخابات تصریح کرد: باید در خلق حماسه ای دیگر در روز 11 اسفندماه پای کار بوده و با تبیین دستاوردهای نظام در این زمینه ورود جدی داشته باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد پردیس دانش بنیان برای کاهش مصرف آب در همدان

ایجاد پردیس دانش بنیان برای کاهش مصرف آب در همدان