مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 دی 1402 ساعت 22:002024-01-17ورزشي

برد نفس گیر و شیرین فولاد سیرجان با حمایت تماشاگران


تیم والیبال فولاد سیرجان در هفته شانزدهم لیگ برتر والیبال توانست در یک بازی سخت و نفس گیر، با نتیجه 3 بر 2 تیم خوب چادرملو اردکان را شکست دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سیرجان، بلندقامتان فولاد سیرجان در دومین هفته در دور برگشت مسابقات عصر امروز در سالن گهرروش میزبان تیم چادرملو اردکان بودند و توانستند در یک بازی سخت و نفس گیر، با نتیجه 3 بر 2 تیم خوب چادرملو اردکان را شکست دهند.

در این دیدار، دست اول را دو تیم در یک بازی پایاپای و نزدیک به هم پیش آمدند که در پایان این دست شاگردان بهروز عطایی با نتیجه 29 بر 27 به برتری رسیدند.

 دست دوم بلند قامتان سیرجان با بازی خوب خود توانستند برتری خود را به حریف اردکانی دیکته کنند و در یک بازی هدفمند با نتیجه 25 بر 23 این دست را نیز ازآن خود کنند.

دست سوم، این سیرجانی ها بودند که از حریف خود پیش افتادند، اما در امتیاز 6 دو تیم مساوی شدند و پس از این بود که تیم فولاد با دفاع خوب روی تور فلاح و آبشارهای خوب میرزاجان پور دو امتیاز از حریفش پیش افتاد.

دوتیم تا امتیاز 15 پابه پای هم پیش رفتند.

اما تیم چادرملو از امتیاز15 برتری خود را حفظ کردند تا در نهایت مزد بازی بهتر خود را بگیرند و با برتری 5 امتیازی، این دست را با نتیجه 25 بر 20 به نفع خود پایان دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برد نفس گیر و شیرین فولاد سیرجان با حمایت تماشاگران

برد نفس گیر و شیرین فولاد سیرجان با حمایت تماشاگران