مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 دی 1402 ساعت 12:352023-12-31اقتصادي

گلایه مرغداران اردستان از کیفیت پایین خوراک های مرغ


مدیر جهاد کشاورزی شهرستان اردستان گفت: مرغداران اردستان همچنان از وضعیت خرید نهاده ها و کیفیت خوراک های داخلی مرغ گلایه مند هستند.

- ایسنا/اصفهان مدیر جهاد کشاورزی شهرستان اردستان گفت: مرغداران اردستان همچنان از وضعیت خرید نهاده ها و کیفیت خوراک های داخلی مرغ گلایه مند هستند.

محمد امینی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: چند وقتی است که خرده فروشان مرغ در سامانه رهتاب مشکلاتی را دارند و نمی توانند میزان مرغ مورد نیاز خود را خریداری کنند.

اکنون علیرغم کمبود مرغ با گرانی آن هم مواجه هستیم.

وی با بیان اینکه قیمت مصوبه مرغ دولتی برای مصرف کننده 93 هزار و450 تومان است، افزود: خرده فروشان مرغ مجبور هستند کمبودهای خود را از بازار آزاد تهیه کنند که باعث عرضه مرغ با قیمت بیشتر شده است.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان اردستان سهمیه روزانه مرغ گرم اردستان در سامانه رهتاب را حدود یک تُن عنوان کرد و گفت: البته مرغ مورد نیاز مردم و رستوران های شهرستان بیش از این مقدار است که به همین دلیل فروشگاه های خرده فروش مجبور می شوند کمبودهای خود را از بازار آزاد دیگر استان ها جبران کنند.

امینی در خصوص عرضه مرغ با قیمت 100 هزار تومان گفت: قیمت مرغ با نرخ آزاد از 95 تا 105 هزار تومان در بازار وجود دارد و اگر فروشندگان مرغ، فاکتور خرید داشته باشند مورد تأیید جهاد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گلایه مرغداران اردستان از کیفیت پایین خوراک های مرغ

گلایه مرغداران اردستان از کیفیت پایین خوراک های مرغ