مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 دی 1402 ساعت 09:002024-01-07اقتصادي

ادامه پایش ها برای مدیریت مصرف گاز در مازندران


مدیرعامل شرکت گاز مازندران با اشاره به تداوم پایش ها برای مدیریت مصرف گاز، گفت: در زمینه اجرای طرح پایش مصرف گاز دستگاه های اجرایی و اماکن دولتی و عمومی با هدف مدیریت انرژی و رعایت الگوی مصرف تاکنون، - قاسم مایلی رستمی مدیرعامل شرکت گاز مازندران امروز درباره وضعیت مصرف گاز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در مازندران، اظهار کرد: مصرف گاز در استان مازندران از 35 میلیون مترمکعب گذشت که نسبت به روز گذشته 15 درصد افزایش داشت.

وی با تاکید بر ضرورت رعایت مصرف متعارف،افزود: انتظار داریم مردم در این زمینه با ما همکاری کنند و  فقط موضوع مهم اینکه شعله های اضافی را خاموش کرده و دمای 18 تا 21 درجه را رعایت کنند.

مدیرعامل شرکت گاز مازندران بیان کرد: اگر مردم رعایت نکنند ما مجبور به محدود کردن گاز صنایع تولیدی هستیم.

مایلی رستمی با هشدار قطع گاز پرمصرف ها، خاطرنشان کرد: امیدواریم با توجه به تذکر و اخطارها به این مهم توجه شود البته مشترکان با مصرف متعارف هم پاداش می گیرند.

وی با اشاره به تداوم پایش ها در راستای مدیریت مصرف، تصریح کرد: در زمینه اجرای طرح پایش مصرف گاز دستگاه های اجرایی و اماکن دولتی و عمومی با هدف مدیریت انرژی و رعایت الگوی مصرف تاکنون، جریان گاز بیش از 5 هزار ویلای خالی از سکنه پُرمصرف در استان قطع شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادامه پایش ها برای مدیریت مصرف گاز در مازندران

ادامه پایش ها برای مدیریت مصرف گاز در مازندران