مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 دی 1402 ساعت 21:102023-12-27سياسي

شکست رسانه ای صهیونست ها در عملیات طوفان الاقصی


شکست صهیونست ها در طوفان الاقصی به این دلیل بود که نتوانستند اطلاع رسانی به جهان را در اختیار خود در بیاورند و این فعالان رسانه ای مقاومت بودند که وارد عرصه شدند و در نهایت اطلاع رسانی به مردم جهان به خوبی انجام شد.

- ایسنا/قزوین معاون پارلمانی رییس جمهور گفت: شکست صهیونست ها در طوفان الاقصی به این دلیل بود که نتوانستند اطلاع رسانی به جهان را در اختیار خود در بیاورند و این فعالان رسانه ای مقاومت بودند که وارد عرصه شدند و در نهایت اطلاع رسانی به مردم جهان به خوبی انجام شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد حسینی در اختتامیه چهارمین رویداد بین المللی و اولین همایش ملی مقاومت و جهان آینده که شامگاه چهارشنبه، 6 دی در سالن بوستان دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) برگزار شد، اظهار کرد: برگزاری چنین رویدادی نشان از این است که دانشگاه خودش را در قبال مسائل منطقه ای و جهانی مسئول می داند و دانشگاه می تواند در مسائل کشور گرهگشا باشد.

وی ضمن تسلیت شهادت سید رضی موسوی گفت: سید رضی موسوی از یاران سردار سلیمانی، سه دهه در سوریه به عنوان رییس پشتیانی جبهه مقاومت مشغول خدمت بود؛ صهیونیست ها مدت ها دنبال سید رضی بودند.

منزل او را با چند بار بلا موشک مورد حمله قرار دادند و چند روز پیش بود که این مرد بزرگ به آرزویش رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شکست رسانه ای صهیونست ها در عملیات طوفان الاقصی

شکست رسانه ای صهیونست ها در عملیات طوفان الاقصی