مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 دی 1402 ساعت 00:302024-01-14اجتماعي

محور ارتباطی 90 روستای کردستان همچنان مسدود است


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای کردستان گفت: در حال حاضر محور ارتباطی 90 روستای استان به دلیل بارش برف و کولاک مسدود است.

- فرزاد حسنی در گفت وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار داشت: براساس پایش دوربین های نظارتی در محور های بانه- سقز و دیواندره - سقز و گردنه ژالانه شاهد بارش برف، کولاک و مه هستیم.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای کردستان با بیان اینکه تردد در محور مریوان - سقز فقط با زنجیر چرخ امکان پذیر است، افزود: تعداد روستاهای دارای راه مسدود شده 90 روستا است که تلاش برای بازگشایی این تعداد راه ارتباطی توسط راهداران در حال انجام است.

وی در ادامه از  تداوم انسداد گردنه ژالانه تا اطلاع ثانوی خبر داد و یادآور شد: طی چند روز اخیر با فعالیت سامانه بارشی عملیات های راهداری توسط 684 پرسنل و با استفاده از 383 دستگاه ماشین آلات صورت گرفت.

حسنی اذعان کرد: همچنین طی چهار روز گذشته 25 هزار کیلومتر باند از راه های اصلی و فرعی استان برفروبی و راه ارتباطی 650 روستا بازگشایی شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای کردستان گفت: نجات  2 مادر در دیواندره و سنندج و یک بیمار یا ناراحتی قلبی از دیگر اقدامات این چند روز است.

انتهای پیام 2330/72


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محور ارتباطی 90 روستای کردستان همچنان مسدود است

محور ارتباطی 90 روستای کردستان همچنان مسدود است