مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 دی 1402 ساعت 11:352023-12-27دانش

تصویب کلیات طرح 5000 واحد مسکونی کارکنان و خوابگاه دانشجویان متاهل


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از دانشگاه تربیت مدرس، دانشجو رییس دانشگاه تربیت مدرس، نشست امروز هیات امنا را بسیار مثبت ارزیابی کرد و گفت: - شصت و یکمین نشست هیات امنای دانشگاه تربیت مدرس با حضور مخبر معاون اول رییس جمهور، سیدمحمد حسینی، معاون پارلمانی رییس جمهور و سایر اعضای هیات امنا در سالن شورای این دانشگاه برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از دانشگاه تربیت مدرس، دانشجو رییس دانشگاه تربیت مدرس، نشست امروز هیات امنا را بسیار مثبت ارزیابی کرد و گفت: در این نشست موارد اساسی در خصوص بودجه، حسابرسی، موارد ساختاری و .

مطرح شد و بسیاری از دستورات جلسه به تصویب رسید.

دانشجو، از تصویب راه اندازی مرکز بین المللی پژوهشی ریاضی در دانشگاه خبر داد و گفت: در این نشست راه اندازی مرکز بین المللی پژوهشی ریاضی به تصویب رسید و قطعا راه اندازی این مرکز، ثمره خوبی برای دانشگاه و کشور خواهد داشت.

علم ریاضی یک علم پایه و مهم است و هرچه بهای بیشتری به آن داده شود قطعا در آینده ثمرات آن را خواهیم دید.

وی گفت: معاون اول رییس جمهور، دانشگاه تربیت مدرس را دانشگاهی دارای توانمندی و ظرفیت های بالا عنوان کرده اند که به عنوان موتور پیشران توسعه کشور می تواند همکاری های متقابلی با دولت داشته باشد و به دولت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصویب کلیات طرح 5000 واحد مسکونی کارکنان و خوابگاه دانشجویان متاهل

تصویب کلیات طرح 5000 واحد مسکونی کارکنان و خوابگاه دانشجویان متاهل