مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 دی 1402 ساعت 21:002024-01-09ورزشي

کلنگ زنی پروژه ها به شرط تأمین اعتبار تا پایان پروژه انجام شود


استاندار فارس با اشاره به در پیش رو بودن دهه فجر و کلنگ زنی برخی پروژه ها در این ایام تأکید کرد: همه کلنگ زنی ها باید به شرط تامین اعتبار تا پایان پروژه انجام شوند.

- ایسنا/فارس استاندار فارس با اشاره به در پیش رو بودن دهه فجر و کلنگ زنی برخی پروژه ها در این ایام تأکید کرد: همه کلنگ زنی ها باید به شرط تامین اعتبار تا پایان پروژه انجام شوند.

محمدهادی ایمانیه امروز، 19 دی در نشست هم اندیشی ستاد بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی ضمن بزرگداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی به ویژه شهدای حادثه تروریستی کرمان گفت: در ایام الله دهه فجر همانند سنوات گذشته طبیعتاً شاهد افتتاح برخی پروژه ها خواهیم بود لذا تأکید می شود همزمان با بهره برداری ها، پروژه ها برای استفاده در اختیار مردم قرار گیرد.

وی به کلنگ زنی های قابل انجام در این دهه اشاره کرد و گفت: رویکرد دولت سیزدهم، آغاز پروژه جدیدی نیست مگر اینکه همه اعتبار برای اجرا و تکمیل آن فراهم شود لذا همه کلنگ زنی ها باید به شرط تامین اعتبار تا پایان پروژه انجام شوند؛ همچنین ارائه جدول زمان بندی اجرای این پروژه ها به صورت پیوست مدنظر قرار گیرد.

نماینده عالی دولت در فارس مدیران را مکلف به برگزاری میزهای خدمت توسط مدیران کل و روسای سازمان ها در شیراز و همچنین در سایر شهرستان ها کرد و خطاب به سرپ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلنگ زنی پروژه ها به شرط تأمین اعتبار تا پایان پروژه انجام شود

کلنگ زنی پروژه ها به شرط تأمین اعتبار تا پایان پروژه انجام شود