مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 دی 1402 ساعت 11:152023-12-31اقتصادي

تحقق 93 درصدی درآمد مالیاتی در 9 ماه سال جاری


معاون نظارت بر بودجه سازمان برنامه و بودجه از تحقق 93 درصدی درآمدهای بودجه در 9 ماه سال جاری خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، حمید امانی همدانی معاون نظارت بر بودجه سازمان برنامه و بودجه، امروز در نشست خبری با اعلام سیاست های محوری لایحه بودجه 1403 اظهار داشت: کنترل تورم، تثبیت اقتصاد و پیش بینی درآمدهای واقعی از ویژگی های لایحه بودجه 1403 است.

وی یادآور شد: دولت در لایحه بودجه ابتدا پیش بینی کرده بود یک درصد به نرخ مالیات بر ارزش افزوده اضافه شود که صرف بودجه های عمرانی شود، اما نمایندگان در بررسی بخش اول لایحه بودجه، آن را رد کردند و به جای آن بر همسان سازی حقوق بازنشستگان تأکید کردند که دولت متعاقب آن در اصلاحیه اعلام کرد منابع حاصل از افزایش یک درصدی نرخ مالیات بر ارزش افزوده صرف همسان سازی حقوق بازنشستگان می شود.

وی افزود: پیش بینی 375 هزار میلیارد تومان بودجه عمرانی برای سال آینده در نظر گرفته شده، همچنین درآمد مولدسازی دارایی ها که سال های قبل غیرواقعی بود امسال بسیار کمتر و واقع گرایانه پیش بینی شده است.

به گفته معاون نظارت بر بودجه سازمان برنامه و بودجه؛ منابع درآمد مالیاتی برای سال آینده از 750 همت قانون سال جاری به 1022 همت افزایش می یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحقق 93 درصدی درآمد مالیاتی در 9 ماه سال جاری

تحقق 93 درصدی درآمد مالیاتی در 9 ماه سال جاری