مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 دی 1402 ساعت 14:362024-01-11سياسي

آیت الله نوری همدانی: میدان نبرد غزه میدان آزمایش عیار شرافت اسلامی مسلمانان است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم آیت الله نوری همدانی صبح امروز در دیدار فرمانده و نماینده ولی فقیه در سپاه محمد رسول الله(ص) درباره برگزاری کنگره ملی 24 هزار شهید پایتخت و همچنین یادواره شهدای طلبه و روحانی تهران خاطرنشان کرد: امروز، میدان نبرد غزه، میدان آزمایش عیار شرافت اسلامی مسلمانان است.

آیت الله نوری همدانی با تمجید از تلاش های صورت گرفته برای زنده نگاه داشتن یاد و خاطره شهداء و پاسداشت خون پاک این عزیزان گفت: جهان اسلام بخصوص ایران اسلامی همواره مورد کینه و دشمنی مستکبران مانند آمریکا و انگلیس، رژیم های تروریستی همچون اسراییل و مزدوران منطقه ای آنها بوده است.

وی افزود: به برکت خون شهیدان، ایران اسلامی امروز قوی تر، هوشیارتر و بالغ تر از همیشه همچون درختی تنومند در برابر حوادث ایستاده است.

  این مرجع تقلید در ادامه به حادثه دهشتناک و تروریستی کرمان که منجر به شهادت 92 تن از مردم عزیز ایران اسلامی و زخمی شدن جمع کثیری از آنان شد، اشاره و بیان کرد: این قبیل اعمال تروریستی هر چند دردناک اما نشان دهنده ضعف و استیصال دشمن در برابر قدرت جمهوری اسلامی و بلوغ گفتمان آن است.

آیت الله نوری همدانی در ادامه به بیان حدیثی از نهج البلاغه پرداخت و گفت: حضرت علی(ع) در خطبه پنجاه و یک نهج البلاغه که اشاره به جنگ صفین دارد می فرمایند ق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله نوری همدانی: میدان نبرد غزه میدان آزمایش عیار شرافت اسلامی مسلمانان است

آیت الله نوری همدانی: میدان نبرد غزه میدان آزمایش عیار شرافت اسلامی مسلمانان است