مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 دی 1402 ساعت 11:352023-12-26اقتصادي

از خریداران طلا مالیات نمی گیریم/هیچ نوع مالیات جدیدی وضع نشده


مدیرکل امور مالیاتی استان همدان با تأکید بر اینکه خبر دریافت مالیاتی 25 درصدی از طلا ناصحیح است، گفت: اجرای قانون سامانه جامع تجارت ارتباطی با مالیات ندارد.

- ایسنا/همدان مدیرکل امور مالیاتی استان همدان با تأکید بر اینکه خبر دریافت مالیاتی 25 درصدی از طلا ناصحیح است، گفت: اجرای قانون سامانه جامع تجارت ارتباطی با مالیات ندارد.

وجیه الله ذکوری در گفت گو با ایسنا، با اشاره به تعطیلی بازار طلافروشان همدان، اظهار کرد: تعطیلی بازار طلا موضوعیت ندارد و راهکار هم این نیست.

مدیرکل امور مالیاتی استان همدان با بیان اینکه خبر ناصحیح مبنی بر اینکه از خریداران طلا 25 درصد مالیات گرفته شود منتشر شده است، تصریح کرد: مالیاتی از خریداران طلا دریافت نخواهد شد.

ذکوری با تأکید بر اینکه ثبت کد ملی خریداران طلا هیچ الزامی وجود ندارد، یادآور شد: طلافروشان می گویند سامانه جامع تجارت اجرا نشود که این موضوع اصلاً به مالیات ارتباطی ندارد.

وی با بیان اینکه سامانه جامع تجارت یک قانون بوده و لازم الاجراست، اظهارکرد: اجرای سامانه جامع تجارت به صنوف آموزش داده شده و طی پاییز امسال بیش از صدها کلاس برگزار و 26 هزار نفر ساعت آموزش داده شده و زیرساخت های آن ایجاد شده و قانون از اول دی ماه قابل اجراست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از خریداران طلا مالیات نمی گیریم/هیچ نوع مالیات جدیدی وضع نشده

از خریداران طلا مالیات نمی گیریم/هیچ نوع مالیات جدیدی وضع نشده