مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 دی 1402 ساعت 13:452024-01-09فرهنگي

کرمانشاه میزبان جشنواره فیلم فجر می شود


معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه گفت: کرمانشاه امسال نیز میزبان اکران تعدادی از فیلم های چهل و دومین جشنواره بین المللی فیلم فجر خواهد شد.

- ایسنا/کرمانشاه معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه گفت: کرمانشاه امسال نیز میزبان اکران تعدادی از فیلم های چهل و دومین جشنواره بین المللی فیلم فجر خواهد شد.

جمال برفی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به برگزاری این جشنواره از 15 تا 22 بهمن ماه گفت: هنوز تعداد فیلم های اکران شده در استان قطعی نشده، اما حداقل 16 فیلم در استان طی مدت برگزاری جشنواره اکران می شود.

وی از اکران فیلم های این جشنواره در دو سینمای آزادی و فرهنگ خبر داد و افزود: روزانه دو سانس در ساعت 18 و 20 در این دو سینما برای اکران فیلم های جشنواره در نظر گرفته شده است.

وی افزود: اکران فیلم ها در هر دو سینما خواهد بود، طوری که اگر فیلمی در سینما آزادی اکران شود، در سانس بعد در سینما فرهنگ نیز اکران خواهد شد.

برفی ظرفیت سینمای آزادی را بیش از 500 نفر و ظرفیت سینما فرهنگ را بیش از 460 نفر اعلام کرد.

وی با بیان اینکه فروش بلیت فیلم های جشنواره از سه روز پیش از شروع جشنواره آغاز می شود، افزود: علاقمندان برای بازدید فیلم ها باید بلیت را از سایت های www.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرمانشاه میزبان جشنواره فیلم فجر می شود

کرمانشاه میزبان جشنواره فیلم فجر می شود